Mat + dagen+ annat + jobb

Igår var man hos mor och käkade midag. Sting, skit vad gått det var. Fick med oss hem som vi ska snart äta till midag idag. Efter vi ätit midag kom micke och vi repade lite. Sedan gick man typ hem och sov. Var ganska trött som vanligt.

Efter jag ätit idag så ska jag till stab coh hämta min gitarrpedal som jag glömde i Bergsåker i fredags. Sedan ska brobergz testa en ny syntkille. Hoppas det blir bra :)

Fan varför får jag inte jobba nu då? ... NU har det varti dött i tre dagar. Skit inga pengar. Hoppas det ringer imorgon annars blir man riktigt orolig. Bara för att jag fått jobbat röven av mig nu ett tag så är det tvätdött. JObbigt att det aldrig är nån balans på det hela. Men men hoppas det löser sig.

Nu ska jag spela king. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0