Jobb + dagen

Idag så har man typ bara sovit. Har varit så trött på sistonde, men det är inte konstigt när man jobbar så intensivt. Jag har jobbat tre dagar på raken där jag kliver upp kl 6. Om man inte är van vid det så är det jobbigt. Jag är ju som sagt ganska van vid att jobba kvällar, men inte.

Idag fick jag mitt schema som jag ska börja gå på den 3 december. Ser kanon bra ut. Jobbar dock på lucia rocken den 12 decmber, men kanske kan styra om det så det löser sig. Sedan jobbar jag kvällen på julafton jag som ville jobba dagen, men har jag tur så löser det sig ändå.

Annars så har man typ bara slappat hela dagen idag, sett film och suttit vid datorn.
Varit och handlat har jag också gjort:)

Men det har varit en bra dag tycker jag. Kanon med andra ord!

PS Missa inte Lucia rocken den 12 och 13 december på Inbetween i Timrå. Med start kl 18 :00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0