Fredag... = mycket

OJOJ Idag har man mycket att göra.

Skriva låtlista till helgen

Tvätta kläder

Laga mat

spela på King

Lägga in Pausmusik till helgen

Ringa kyrkan

Hämta saker från inbetween

Något har jag säkert glömt?  

Oj har en del kvar. Men jag bör nog hinna, bara det att jag inte får tag på kyrkan så man kan fråga om man får låna prylarna. Hm... ska tokringa nu och se om dem svarar. Helt dött kan det ju inte vara.

Ikväll ska jag och Malin ha myskväll. Ska äta god mat, godis, se på idol, hyra film. Bara vara hemma rå om varandra och ta det lungt.
Kan behövs eftersom jag inte är hemma imorgon. Ska ju spela igen, Hela natten... Så då passar vi på idag!

Jaja nu ska jag gör det jag ska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0