Dagen bravader + Idol + Brobergz

Idag fredag har jag jobbat till kl 14:30, sedan fick jag skynda mig hem för vi skulle få främmande. Det är en gammal kompis till Malin och hennes pojkvän. Dem ska också bli föräldrar väldigt snart. Det kan komma vilken dag som hälst om man säger så.
Jag hade aldrig träffat dem förut, men det var super kul, det var trevliga och roliga. Hoppas vi kan umgås flera gånger.
Jag vill se deras hus, för jag vill också ha hus. Blev något avis när dem ska att dem hade hus,Lyllo!
Men men sånt är livet.

Nu har man nyss sett på idol, Oj vet ej vad jag tyckte om kvällen. Tycker om Anna, men hon var lite stel tycker jag. Kevin äger scenen som vanligt. Jag vet att han kommer att vinna. Frågan är vem han kommer att få möta i finalen.
Jag tror det blir Robbin eller Johan. Hoppas Ribbin isåfall. Man får ser hur det blir.

Nu ska jag fortsätta att spela Luxor snart, det går bra förutom att jag får börja om hela tiden. Blir så less på det!

Imorgon ska jag spela med Brobergz. Kommer bli en toppen kväll.
Glöm inte oss kl 20:00 på Inbetween i Timrå . Be there!
Vi ses, godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0