Fullt upp!

Jag försökte blogga tidigare idag, men det gick inte pga av att Sally drog ut internettkabeln hela tiden. Hm, men nu är jag här. :)

Jag har varit på kurs om hur man skriver ett bra CV och personligt brev när man ska söka jobb. Huva, vad det är mycket man har missat om man säger så.
Ska dit på onsdag och torsdag igen och då ska vi fastställa en riktigt jobbansökan, även få testa på en arbetsintervju.

Annars jobbas det för fullt med spelplanen för brobergz, låtar som man ska lära sig mm.
I maj spelar vi en hel del.
Ni kan se oss bla. på Folketspark i Sundsvall den 12/5 då vi spelar med Black jack. 
Även den 29/5 på Kävsta Camping. 
Be There! 

Ikväll jobbar jag, även imorgon bitti. Skönt att få käna lite pengar. 

Men ha en bra kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0